ФОРМА ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ

Обов'язково заповніть всі поля нижче:






 
 

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТАНЬ

Обов'язково заповніть всі поля нижче:





 
 
Просування з оплатою за цільові дії

Цільові дії - це дії користувача на сайті, які є найбажанішими для замовника.
Варіанти цільових дій:
  • дзвінок;
  • заповнення форми заявки;
  • реєстрація на сайті (актуально для інтернет-порталів, онлайн-ігор, сайтів знайомств);
  • скачивание якого або файлу (актуально для продавців програмного забезпечення);
  • кількість переглянутих сторінок, або мінімальний час, проведений користувачем на сайті (актуально для інформаційних сайтів, інформаційних порталів); ​​Наприклад, новинному порталу може бути дуже цікавим відвідувач, який дивиться 3 сторінки на сайті або проводить на сайті мінімум 3 хвилини часу;
  • вхід на сторінку контактів (для компаній, які надають послуги, наприклад, хімчистка, це буде саме цільове дію);
  • перехід на сторінку оформлення замовлення (актуально для інтернет-магазинів).
Суть просування з оплатою за цільове дія полягає в наступному:
  • визначити які цільові дії користувача на сайті є самими прийнятними для замовника. Тест проводиться безкоштовно.
  • запуск «тестової» реклами, тривалістю 3 тижні.За допомогою тестової контекстної реклами ми визначаємо кількість цільових дій на сайті замовника, в результаті чого вважаємо вартість одного цільового дії.
Далі за результатами проведеної роботи ми формуємо вартість і пропозиція по пошуковому просуванню, а так само за додатковими змінам сайту.

Переваги роботи за схемою з оплатою за цільові дію:

1. Гарантії.
У разі, якщо замовник отримує менше прогнозованих цільових дій, ми компенсуємо недоотримані у вигляді повернутих коштів.

2. Максимальна ефектність.
Даний метод просування дає на 30-40% більше цільових дій за ті ж гроші, витрачені на контекстну рекламу.

Приклад:
Припустимо, що клієнт сам заливає гроші в контекстну рекламу:
6 місяців по 5000 грн. і 6 місяців по (5000-30%) = 3500 грн. Тобто річний бюджет його рекламної кампанії складе:
6 * 5000 + 6 * 3500 = 51000 грн.
Використовуючи метод просування з оплатою за дію, ми зможемо дізнатися, вартість одного цільового дії для замовника. Припустимо, що вартість одного цільового дії становить 30 грн.
Відповідно, вклавши бюджет 51000 клієнт отримає: 51000/30 = 1700 цільових дій за рік.
Ми збільшуємо річний показник цільових дій практично на 30%, за ті ж гроші. Тобто з бюджетом 51000 грн, замовник отримає: (1700 +30%) = 2210 цільових дій в рік.
Відповідно, замовник отримає більше результату і заощадить свій бюджет, а через 6 місяців співпраці, буде платити ще менше на 30%, коли результати ефективності будуть тільки рости.

3. Досягнення стабільних показників, які не бояться змін в пошукових системах і не втрачають своїх значень при зміні їх алгоритмів.

4. Просування всіх сторінок сайту по повному семантичному ядру.
Це дасть максимальне залучення цільової аудиторії.

5. Повний пошуковий аудит сайту.
В повний пошуковий аудит сайту входить: аналіз структури сайту, аналіз сайту на наявність «помилок», які можуть впливати на пошукове просування, аналіз контенту на «якість», аналіз всієї ніші замовника на відповідність вимогам пошукових систем, аналіз зовнішнього просування.

Особливості:
  •     Мінімальний термін договору на просування з оплатою за дію - 12 місяців.
Наша мета надати якісно послуги з просування сайту, шляхом реалізації довгострокової (мінімум на 12 місяців), правильною і «білої» стратегією для наших клієнтів.

Тонкощі пошукового просування:

1. Неконвертабельние запити
Дуже часто клієнт самостійно підбирає запити, які не дадуть результату для його бізнесу. Наприклад, «Єгипет», «двері» і т.п. Дуже часто вибираються інформаційні запити або запити, за якими немає трафіку - «залізні двері з доставкою і установкою київ». Тому підбором запитів займаються тільки наші фахівці.

2. Персоніфікація пошуку
Персоніфікований пошук - це персональні результати видачі для користувача, сформовані виходячи з його минулих запитів і переходів.
Більшість пошукових систем підлаштовуються під користувачів. Тому дуже часто клієнтові складно точно оцінити свої позиції в пошукових системах. Необхідно підказувати клієнтові, як відключити персоніфікацію пошуку.

Кілька кейсів по пошуковому просуванню:

1. Free-lance.ru (www.free-lance.ru).
Найбільший портал в СНД з пошуку фрілансерів. Даний проект повністю закрив свою потребу у фахівцях з пошукової оптимізації, віддавши цей процес на аутсорсинг нашої компанії. Основна особливість роботи над даним проектом - постійне поліпшення й оптимізація внутрішніх факторів, динамічне семантичне ядро ​​і постійне нарощування трафіку.

2. Укрброкцентр (www.brokcenter.com.ua).
Один з найбільших митних брокерів в Україні. Співпраця з даної компаній продовжується більше 2х років. Спочатку надійшло замовлення на стандартне пошукове просування по невеликому переліку запитів. Пошукове просування виправдало всі очікування клієнта і в результаті він відмовився від інших рекламних напрямків, залишивши тільки його.
 
 
Менеджер онлайн
(пн-пт 9-18)
моб. 099-123-45-69
факс. 044-333-45-67
вул. Червоноармійська, 55г

Пн. — Сб. 9:00 — 20:00

Зустрічі з 18:00 - 20:00 та у суботу проводяться за попереднім записом.