ФОРМА ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ

Обов'язково заповніть всі поля нижче:






 
 

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТАНЬ

Обов'язково заповніть всі поля нижче:





 
 
Контекстна реклама

Контекстна реклама - інтернет-реклама, зміст якої відповідає пошуковим запитам відвідувача або змістом (контексту) інтернет - сторінки.
Контекстна реклама є послугою пошукових систем і показується найчастіше в окремих блоках праворуч і зверху від результатів пошуку і виділяється відповідним колірним або текстовим позначенням.

Найпопулярнішою системою контекстної реклами є Google AdWords (порядку 80% ринку), на другому місці - Яндекс.Директ (15% ринку). Також ми управляємо контекстними рекламними компаніями в соціальних мережах Вконтакте і Facebook.

Переваги:

1. Оперативність
Налагодження та запуск реклами в перебігу 1-3 днів (в залежності від методу оплат - безготівковий платіж обробляється довше).

2. Можливість точного таргетингу часу, географії та ключових слів
Контекстну рекламу можна налаштувати так, щоб покази проводилися тільки для Київської області, тільки в робочі дні і тільки з 10:30 до 17:00.

3. Оплата тільки за переходи
Клієнт платить тільки за кліки (натискання) на контекстну рекламу. Незалежно від того скільки разів вона показувалася.

4. Прогнозованість витрат

5. Ідеальний інструмент для пропозицій і акцій, обмежених у часі

Недоліки:

1. Обмеженість бюджетом.
Показ оголошень припиняється після вичерпання бюджету.

2. Знижена лояльність відвідувачів.
Частина відвідувачів погано ставляться до контекстної реклами, розуміючи, що це оплачена реклама.

3. Висока вартість переходу.
Через велику конкуренцію вартість кліка в деяких тематиках може доходити до дуже високих значень. Наприклад, за деякими фінансовими послугами вартість кліка може становити 5 (!) І більше гривень.

4. Необхідність постійної роботи.
Для досягнення максимальної ефективності необхідна постійна робота оголошеннями для збільшення CTR і зниження вартості кліка.

5. Удавана простота.
Багатьом користувачам здається, що вони можуть самостійно управляти контекстною рекламою в силу її видимої простоти. Це призводить до того, що не використовуються всі можливості контекстної реклами і падає її ефективність.

Варіанти надання послуги:

1. Стандартний
Клієнт платить 10% від суми місячного рекламного бюджету за управління контекстною рекламою, але не менше 300 грн. Мінімальний бюджет не встановлений.

2. Фіксована комісія
В залежності від розміру місячного бюджету на контекстну рекламу визначається фіксована сума комісії за її управління:

Бюджет від 500 - 3000, комісія - 300 грн
Бюджет від 3001-5000, комісія 500 грн
Бюджет від 5001 - 7000, комісія 700 грн
Бюджет від 7000 - 10000, комісія 1000 грн
Бюджет від 10001 - 20000, комісія 1500 грн

3. Разова настройка контекстної реклами. Оптимізація рекламного акаунта.
Створюється рекламний акаунт, куди вносяться усі необхідні налаштування і максимізується його ефективність, після чого клієнт самостійно займається управлінням контекстною рекламою. Якщо рекламний акаунт вже існує, ми проводимо роботу по його оптимізації для підвищення ефективності контекстної реклами. Вартість даної послуги залежить від розміру рекламного аккаунта і коливається від 300 до 800 грн, разово.

Тонкощі контекстної реклами:

1. Необхідно користуватися всіма налаштуваннями таргетингу по часу, регіону, запитам. Інакше рекламні бюджети будуть витрачатися неефективно.

2. Необхідно за запитами налаштовувати мінус-слова. Інакше може вийти так, що за запитом «сексуальна лялька» буде показуватися оголошення клієнта, що виготовляє дитячий ляльки і вирішив зробити контекст за запитом «лялька» з загальною відповідністю.

Кілька кейсів:

1. SmartMe.com.ua
Проект проводить разові майстер-класи, тому пошукове просування для є неефективним. Придумали таку систему з контекстною рекламою: робимо під кожен майстер-клас контекстну рекламу по тим запитам, які можуть шукати професіонали. Наприклад, коли проходив майстер-клас по пошуковому просуванню, давали контекст по запитам «як вийти з-під бана», «поновлення Google» і т.д. В результаті вартість залучення одного клієнта склала 18-20 грн, що було дуже ефективно для проекту.

2. Oiler.com.ua
Один з найбільших сайтів в Україні з продажу моторного масла і автозапчастин. Стратегія у магазина дуже проста - атака на ринок. Завдання: забрати все, що можна забрати. Тому ми робимо з цього клієнтові топ-1 по пошуковому просуванню і 1-3 місце по контекстній рекламі.
 
 
Менеджер онлайн
(пн-пт 9-18)
моб. 099-123-45-69
факс. 044-333-45-67
вул. Червоноармійська, 55г

Пн. — Сб. 9:00 — 20:00

Зустрічі з 18:00 - 20:00 та у суботу проводяться за попереднім записом.